Новини
Стрілочні переводи ДнСЗ — у першому українському єврошляху
В Ужгороді відбулося відкриття залізничної колії європейського стандарту між станціями Чоп та Ужгород. Нова ділянка протяжністю 22 км стала першим проектом євроколії такого масштабу в історії незалежної України. В розбудові європейської залізничної мережі була задіяна продукція АТ «ДнСЗ» для колії 1435мм, а саме стрілочні переводи та вплетіння на залізобетонному брусі, сплетіння та глухі перетини розробка та впровадження яких було виконано в найкоротші терміни. Фахівці АТ «ДнСЗ» і в подальшому планують надавати залізничникам сучасну стрілочну продукцію настільки необхідну в налагодженні транспортних зв’язків з країнами партнерами.
DNSZ Rail Challenge: Хакатон, що об'єднує молодь та виробництво
21–22 травня 2025 року АТ «Дніпровський стрілочний завод» став ініціатором та співорганізатором масштабного профорієнтаційного хакатону DNSZ Rail Challenge, який пройшов на базі Українського державного університету науки та технологій. У події взяли участь близько 50 студентів із трьох освітніх закладів — ДІІТ, ДМетІ та ВПУ-17. Мета заходу — створити простір для молодих спеціалістів, де вони можуть застосувати свої знання на практиці, поспілкуватися з досвідченими інженерами та знайти нові орієнтири для майбутньої кар'єри. Упродовж двох днів учасники працювали в командах над реальними виробничими завданнями: оптимізація конструкції виливки системи контролю роботи обладнання зменшення обсягів неліквідної продукції автоматизація обліку виробів та замовлень Практика в дії: екскурсія на ДнСЗ Другий день хакатону розпочався з екскурсії на виробництво АТ «ДнСЗ», під час якої студенти мали змогу побачити всі етапи виготовлення стрілочної продукції — від лиття до фінішної обробки. Для ознайомлення були розроблені індивідуальні маршрути відповідно до спеціальностей учасників. «Зварювання гуде, іскри летять — тут могли б знімати "Термінатора-2"!», — шутя ділиться враженнями заступник директора ДІІТ Роман Рибалка. Результати та співпраця В рамках хакатону було підписано меморандум про співпрацю між АТ «ДнСЗ» та УДУНТ, що закріплює стратегічне партнерство між освітою та промисловістю. Завершився захід фінальними презентаціями проектів, які оцінювало журі з представників УДУНТ та керівного складу АТ «ДнСЗ». Номінації та переможці: Потенціал реалізації – команда «Металлурги» (ДМетІ) Простота та геніальність – команда «Профітех» (ВПУ-17) Аналіз даних — команда «Рейкова зграя» (ДІІТ) Гран-прі — команда «Переможна стрілка» (ДІІТ) Важливим результатом хакатону стало те, що вже зараз, після проведення заходу, на підприємстві працюють троє студентів, які продовжують розвивати свої професійні навички. Косяк Матвій поповнив відділ інформаційних технологій, Поливода Єлизавета приєдналася до відділу автоматизації системи управління підприємством, а Янов Максим став техніком з планування виробничо-диспетчерського відділу. Також, в рамках підписаного договору з ВПУ-17, вже з 11 червня 2025 року розпочнеться практика для студентів, що дасть змогу молодим фахівцям здобути безцінний досвід безпосередньо на виробництві. DNSZ Rail Challenge — це не лише нові ідеї, емоції та знайомства, а й реальні можливості для студентів започаткувати кар'єру в промисловості. І ми впевнені, що цей хакатон має великі перспективи для подальшого розвитку та співпраці з освітніми установами.
Безпека праці: на заводі відбувся конкурс малюнків
До Всесвітнього дня охорони праці, який щороку відзначають 28 квітня, на Дніпровському стрілочному заводі відбувся творчий конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей – 2025», організований профспілковим комітетом спільно зі службою охорони праці підприємства. Метою конкурсу стало привернення уваги до питань безпеки праці та формування у дітей розуміння важливості збереження життя й здоров’я на робочому місці. Адже діти — найкращі мотиватори дбати про безпечні умови праці для себе та оточуючих, а їхня щирість і уява у відображенні практичних порад надихають більше, ніж будь-які суворі інструкції. До участі мали змогу долучитися діти працівників підприємства віком від 5 до 14 років. Малюнки надходили до служби охорони праці до 18 квітня. У своїх роботах юні художники зобразили сучасне виробництво, правила безпеки, спецодяг, пояснюючи їх необхідність в роботі. За результатами конкурсу, з-поміж майже шістдесяти конкурсантів, журі визначило переможців у трьох вікових категоріях. Усі учасники отримали подяки, а переможці — пам’ятні подарунки та щиру підтримку від колективу заводу. Ми пишаємося нашими талановитими дітьми та дякуємо батькам за активність і підтримку ініціатив профкому. Конкурс став не лише творчим заходом, а й ще одним нагадуванням: питання безпеки на виробництві — це про кожного з нас, і про тих, хто чекає нас удома.
АТ "ДнСЗ" у 2024 році
АТ ДнСЗ продовжує акцентувати своє виробництво перспективних товарів в сегменті стрілочних переводів типу Р65 з підвищеними якісними характеристиками для збільшення швидкості та типів 60Е1, 54Е1 і 49Е1 для європейського і азіатського ринків, а також комплектуючі для цих стрілочних переводів. Магістральні стрілочні переводи для українських та закордонних залізниць на пружному скріпленні з колією 1435 мм. Мал.1. Вплетіння типу Р65 марки 1/11 колія 1435мм до колії 1520мм на залізобетонному брусі Цей напрямок розвитку побудовано також із вивчення розвитку залізничної галузі в Україні: Модернізація інфраструктури: реконструкція колій, будівництво нових напрямів з колією 1435мм та впровадження нових технологій для збільшення швидкісних ділянок колій Логістичні центри:Створення логістичних хабів, що дозволять оптимізувати процеси перевезення за рахунок збільшення кількості колій 1435мм та їх з’єднання з колією 1520мм. Міжнародна співпраця: Розвиток залізничних коридорів з Європою та Азією, що може суттєво посилити зовнішньоекономічні зв’язки. Мал.2. Перевід стрілочний марки 1/11 для колії 1435мм на залізобетонному брусі На виконання встановлених цілей у 2024 році було спроектовано та сертифіковане для серійного виробництва різноманітні проекти стрілочної продукції які схрещують колію 1520 та 1435мм для прикордонних переходів української залізниці до залізниць суміжних європейських країн, стрілочний перевід типу Р65 з колією 1435мм на залізобетонному брусі та вироблений стрілочний перевід типу 49Е1 для європейських залізниць. Мал.3. Перевід стрілочний типу 49Е1 для колії 1435мм Мал.4. Перевід стрілочний подвійний перехресний типу Р50 марки 1/9 колії 1435 мм