ТРАМВАЙНИЙ СТРІЛОЧНИЙ ПЕРЕВІД ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗРАЗКА
ТРАМВАЙНИЙ СТРІЛОЧНИЙ ПЕРЕВІД ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗРАЗКА
12 листопада на випробувальному полігоні АТ «Дніпропетровський стрілочний завод» було проведено презентацію, а також попередні (заводські) та 1-й етап приймальних випробувань переводу стрілочного трамвайного типу Т62 радіусу 50 м з гнучкими вістряками для колії 1524 мм проекту Дн 860.00.000-04 з електрогідравлічним приводом виробництва компанії «Elektroline» (Чехія).
У роботі комісії взяли участь такі фахівці: заступник директора з питань муніципального транспорту ДП «Науково-дослідного та конструкторсько-технологічного інституту міського господарства» м. Київ, к.т.н. Леонід Збарський, директор Польського офісу компанії «Elektroline» Томаш Хоффман, начальник будівельного управління «Дніпровський електротранспорт» Ігор Погорєлов, головний інженер «Дніпровський електротранспорт» Микола Ланюк, головний інженер «Львівелектротранс» Володимир Ковалив, головний інженер служби колії «Харківелектротранс» Юрій Кушнір, начальник дистанції колії «Швидкісний трамвай» Кривий Ріг» Віктор Грищенко, заступник директора по будівництву «Швидкісний трамвай» Кривий Ріг» Ігор Офіцеров, головний інженер «Одесаелектротранс» Олександр Каташинський, начальник служби колії «Одесаелектротранс» Василій Лісовий, заступник начальника служби колії «Запоріжелектротранс» Юрій Фенченко, представник «Elektroline» в Україні ТОВ «Вальво» в особі директора Володимира Колошко.та заступника директора Олександра Гука.
Перевід стрілочний трамвайний проекту Дн 860 розроблено з урахуванням норм та вимог українських та закордонних споживачів та призначений для вкладання в трамвайні колії, в том числі і на швидкісних ділянках. Постачання стрілочного переводу може бути виконано по двох варіантах – с комплектом підкладок або без підкладок в залежності від типу скріплення, що діє на ділянці вкладання. Розроблені проекти стрілочних переводів для укладання в колії 1000 мм та 1435 мм.
Відмінність стрілочного переводу від типових:
- впроваджена конструкція стрілки с двома гнучкими вістряками, що суттєво підвищує безпеку руху. Корпуси стрілки та хрестовина виконані литвом зі сталі 110Г13Л з приварними рейковими закінченнями - це можливість без перешкод вварювати стрілочний перевід в безстикову колію.
- застосована система обігріву стрілки (компанії «Elektroline») для забезпечення нормального функціонування конструкції в зимовий період;
- для переведення вістряків, передбачено електрогідравлічний привод типу TSH 1524 мм, виробництва компанії «Elektroline». Цей привод призначений для механізованого, а також, в разі необхідності, для аварійного ручного переведення гнучких вістряків в необхідне положення. Конструкція гарантує високу безпеку руху, надійність, тихе функціонування, екологічну чистоту та тривалий термін служби при мінімальних вимогах до утримання;
- для управління електрогідравлічним приводом передбачена система управління стрілкою та устаткування сигналізації про зайнятість зони переводу і положенні вістряків виробництва компанії «Elektroline». Ця система управління дає можливість підключення до централізованої системи управління, а також до контролю положення вістряків та стану стрілки через GPRS.
Переваги: підвищення швидкості руху, відсутність стику в корені вістряка, можливість вварювати в безстикову колію, зменшення шуму, підвищення безпеки руху, обігрів, який забезпечує роботу при впливі низьких температур, поліпшення експлуатаційних показників.
Випробування пройшли успішно. Учасники високо оцінили інноваційні рішення та якість і висловили бажання якомога швидше побачити роботу нових переводів.
Электрогидравлический привод производства компании «Elektroline»