Підсумки 2021 року

30.12.2021

Підсумки 2021 року

   

   

Закінчується 2021 рік, настав час підбивати підсумки про виконану роботу та оцінювати результати року.

Рік минув недаремно. Чого досягли, що освоїли, які рішення ухвалили для впровадження наступного року?

Було завершено освоєння трамвайного стрілочного переводу європейського типу з гнучкими вістряками та приварними рейковими закінченнями радіусу 50 м проекту Дн 860. Чотири комплекти цього проекту було укладено у міські трамвайні лінії у м. Львові. Переклади було укладено за планом реконструкції вулиць Бандери та Русових. Рух відкритий, місто отримало сучасні трамвайні розв'язки з автоматизованим регулюванням маршрутів та із забезпеченням обігріву корпусів стрілок у зимовий період. Приварні рейкові закінчення до корпусів стрілки та хрестовини забезпечують можливість вварювання переводу в безстикові трамвайні комплекси, що знижує шумоутворення, при проходженні трамвайних вагонів та сприяє плавності перекочування коліс на стиках рейкових частин.

За спецзамовленням Грузинських залізниць модернізували стрілочний перевід проекту Дн 735 типу Р50 марки 1/9 для можливості укладання на залізобетонні бруси з шурупно-дюбельним кріпленням підкладок. Залізобетонні бруси замовник виготовляє сам за нашими розмірами підрейкових майданчиків. Відвантажено 39 комплектів. Такі стрілочні переведення будуть застосовуватись при модернізації залізничних ділянок із рейками типу Р50.

Для нашого постійного клієнта з Туреччини розроблено 3 проекти цільнолитих хрестовин із приварними рейковими закінченнями типу 49Е1, які успішно були застосовані під час реконструкції ділянки міської інфраструктури.

Наша компанія успішно продовжує свою співпрацю з Німеччиною. Розпочата робота у 2020 році з однією з німецьких компаній з освоєння хрестовини типу 49Е1 марки 1/9, мала продовження і у 2021 – було успішно отримано та виконано замовлення на 18 хрестовин. Традиційно з цим підприємством були продовжені договори на постачання рейок рамних та вістряків типу 49Е1.

Розпочато підготовчі роботи з проведення сертифікації стрілочних перекладів, виготовлених для потреб Латвійських залізниць проектів Дн 989 та Дн 680, що дасть можливість заводу постачати продукцію до Прибалтійських республік.

Завод постійно займається поліпшенням серійної продукції і на розширенням ринку з її реалізації. У 2021 році проектно-конструкторським відділом було модернізовано низку проектів з метою покращення якості та застосування рішень, які впроваджено у нових виробах з урахуванням застосування українських матеріалів та української нормативної документації.

За запитом Української залізниці - основного споживача стрілочної продукції, розроблено проекти сплетень колії 1520 мм з колією 1435 мм, вплетення типу Р65 марки 1/11 колії 1520 мм у колію 1435 мм проекту Дн 324, розроблений проект Дн 278 /11 колії 1435 мм.

Не залишаються поза увагою і трамвайні запити. Для Маріупольських міських ліній розроблено перетин трамвайного типу Т62 радіуса 50 м колії 1524 мм проекту Дн 375, яке внесено до реконструкції міських мереж, реалізація планується у 2022 році. У цьому проекті застосовано стрілочні переклади аналогічні тим, які укладено у Львові у складі з глухим перетином бокового шляху сусідньої колії.

Для технологічних ліній промислових підприємств освоєно литу підкладку типу ДЛ 24 та реєструються технічні умови на виготовлення литих стикових накладок для рейок Р24, Р34, Р43 та трамвайних Т62.

Створення нових конструкцій та модернізація серійних проектів неможливе без відповідних технологій та спеціалізованого обладнання. Цього року і ливарне, і стрілочне виробництво поповнили свої технологічні потужності.

Щоб скоротити час на виготовлення модельної оснастки, а також знизити її собівартість в інших конкуруючих компаній, ДнСЗ придбав унікальний п'ятикоординатний центр ATHENA для виготовлення моделей не тільки для хрестовин, а й будь-яких інших деталей, що виготовляються методом лиття.

Завод прагне до випуску довгомірних стрілочних перекладів пологих марок. На повну потужність працює ділянка загартування хрестовин довжиною до 9 м, замість існуючих конструкцій довжиною 4,5 м. Наступним етапом цієї ж мети стало створення в механоскладальному цеху ділянки зі складальними стендами, що мають дворівневі кранові консолі. Дана конструкція дозволяє зібрати стрілку завдовжки 50 м замість 25 м. Для завершення реконструкції всього прольоту механоскладального цеху, було виготовлено та прийнято в промислову експлуатацію установку гарту вістряків у механозаготівельному цеху.

У 2020 році було впроваджено портальний верстат із програмним забезпеченням WALDRICH COBURG. Унікальність цього обладнання полягає в тому, що на ньому можна обробляти одночасно дві хрестовини, а це важливо при терміновості виготовлення замовлення.

Значним заходом для компанії є ремонт обладнання. У ковальсько-пресовому цеху в 2021 році був виконаний капітальний ремонт молота пневматичного МА 4136, а також модернізація.